سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رستوران های آذربایجان

 

رستوران های آذربایجان

 

آذربایجان به عنوان بزرگ ترین کشور قفقاز دارای آب و هوای متعدد و مختلفی می باشد که این تنوع در آب و هوا موجب تنوع در مواد غذایی و خوراکی های این کشور زیبا و شگفت انگیز شده است ، غذاها و خوراکی های متنوع و متفاوت رستوران های مجلل کشور آذربایجان توانسته نظر بسیاری از علاقه مندان به غذا را به خود جلب کند و همچنین رفتن به رستوران های با کیفیت یکی از کارهای است که می تواند تجربه سفر به آذربایجان را برای گردشگران این کشور زیبا و فوق العشاده به یاد ماندنی کند . 


با مسیر سبز همراه باشید تا شما گردشگران تور آذربایجان را با بهترین و معروف ترین رستوران های آذربایجان آشنا سازیم . 

 

رستوران چنار جز ده رستوران برتر آذربایجان شناخته شده است

معروف ترین رستوران های آذربایجان

رستوران فیروزه ( Firuze restaurant )

رستورانی بزرگ و فوق العاده در میدان فواره در مرکز شهر باکو که به مدت ده سال پذیرای مشتریان علاقه مند به غذاهای سنتی آذری ، اروپایی و اروپایی شرقی خود است  رستوران فیروزه نام دارد این رستوران زیبا دارای فضا داخلی بسیار جذابی است که می تواند هر بیننده ای را جذب خود کند جذابیت این رستوران به دلیل برخورداری از ذوق هنری عالی در ساخت و تزیئن این رستوران ، استفاده از فرش های آذری وسنتی ، بشقاب های دیواری تزئینی و وسایل مسی قدیمی می باشد که در تزئین این رستوران استفاده شده است .

علاوه بر تزئینات زیبای داخلی ، این رستوران از ویژگی های چون منوی کامل از غذاهای محلی و بین المللی ، اتمسفر دوستانه و صمیمی ، کارکنان صمیمی و خون گرم که با چهره های شاد از شما استقبال می کنند و کیفیت غذایی بالا با بهترین قیمت برخوردار می باشد ، در ضمن از بهترین غذاهای رستوران فیروزه می توان به قوتاب با سبزی ، ساج و گوشت گوساله یا مرغ اشاره کرد .  

 

رستوران فیروزه


رستوران شیروان شاه ( shirvanshah restaurant )

اگر به دنبال رستورانی با فضای سنتی و قدیمی هستید ما به شما رستوران شیروان شاه را پیشنهاد می کنیم ، این رستوران بنای است به جامانده از قرن 19 میلادی با محیط و چیدمانی کاملا سنتی و تاریخی که در خیابان نظامی قدیمی ترین خیابان باکو آذربایجان واقع شده است . 

 

این رستوران به دلیل قدمت تاریخی با عنوان موزه رستوران شیروان شاه شناخته شده است ، این رستوران زیبا دارای انواع غذاهای سنتی آذری است که در طبخ آن از محصولات اورگانیک استفاده شده است که این امر موجب افزایش کیفیت این رستوران نسبت به رستوران های دیگر می شود و همچنین زمانی که شما به این رستوران وارد می شوید می توانید از ترکیب زیبا و فوق العاده فرش ، طلا و مس لذت ببرید . 

 

ضمنا موزه رستوران شیروان شاه برای گردشگران علاقه مند به موسیقی و غذا از اجرای موسیقی زنده و اصیل آذری توسط بهترین اساتید موسیقی آذربایجان برخوردار است که این امر می تواند به یک تجربه و خاطره فوق العاده و به یاد ماندی تبدیل شود و همچنین این رستوران شگفت انگیز بعد از اتمام غذا با مجموعه چای و مربا های مخصوص خود از شما پذیرای می کند . 

 

رستوران شیروان شاه

 

رستوران سکالینی ( Secular restaurant ) 

این رستوران یکی از برندهای قدیمی رستوران های آذربایجان به حساب می آید که از سال 1998 میلادی شروع به طبخ بهترین غذاها با سبک ایتالیایی و مدیترانه ای کرده است و همچنین  رستوران سکالینی تا به امروزه یکی از بهترین رستوران های کشور آذربایجان بوده است و دلیل این امر برخورداری از ویژگی های چون محیطی دلچسب و صمیمی با دکوراسیون های چوبی عالی و شیک ، معماری فوق العاده ، غذاهای لذیذ و خوشمره با بهترین کیفیت و قیمت می باشد . 

 

و ضمنا رستوران ایتالیایی سکالینی دارای منوی سه بخشی شامل غذا ، پیش غذا و دسر می باشد که برا یمشتریان خود به صورت بوفه سرو می کند .  

 

رستوران سکالینی

 

رستوران چنار ( chinar restaurant ) 

یکی از قدیمی ترین رستوران های آذربایجان که شامل 4 بخش 1- رستوران بین المللی و جهانی 2- چایخانه 3- بار اژده ها و بامبو 4- وی آی پی و موسیقی زنده می باشد رستوران چنار نام دارد ، به محض ورود به این رستوران متوجه معماری مجلل و باشکوه ، طراحی فضای داخلی بسیار زیبا و نور پردازی منحصر به فرد آن می شوید در واقع همین ویژگی و کیفیت بالا غذاها موجب شده تا این رستوران جز ده رستوران برتر آذربایجان قرار بگیرد . 

 

یکی دیگر از ویژگی های که موجب جذب گردشگران به این رستوران شده است برخورداری از منوی کاملی چون انواع غذاهای چینی ، تایلیندی ، ژاپنی و آسیایی می باشد که در دو فضای سرپوشیده و سرباز با چشم انداز بی نظیر از شهر باکو به مشتریان و علاقه مندان به غذا و موسیقی زنده ارائه می شود . 

 

رستوران چنار


رستوران نار و شراب

رستوران نار و شراب باکو از علاقه مندان به غذاهای دریای با بهترین طعم و محیطی عالی در کنار سواحل دریایی خزر پذیرایی می کند ، منوی اصلی این رستوران از ماهی ها  دریایی خزر تشکیل شده است . 

 

ضمنا این رستوران زیبا دارای فضای زیبا و فوق العاده ای است که از اتاق های با ظرفیت 20 نفر ، 2 سالن عمومی ، تراس با چشم انداز زیبا و جذاب سواحل خزر ، سفره خانه و حیاط  و پلاژ خصوصی در فصل تابستان تشکیل شده است . 

 

رستوران نارو شراب

 

رستوران نارقیز ( nargiz restaurant )

رستورانی با سبک معماری فوق العاده زیبا که با انواع تابلو ها ، فرش ها و ظروف مسی تزئین شده است و دارای منوی غذای 2 بخشی کامل از غذاهای سنتی و محلی آذربایجان و گرجستان چون سوپ لوبیا ، دلمه ، سالاد وینگرت ، سالاد های تازه گرجستانی می باشد رستوران نارقیز است . 

 

و همچنین رستوران نارقیز به دلیل غذاهای لذیذ ، با کیفیت و قیمت مناسب ، فضای کاملا صمیمانه و دوستانه و کارکنانی با رفتارهای بسیار دوستانه و حرفه ای توانسته مورد استقبال گردشگران بسیاری از سراسر جهان قرار بگیرد . 

 

رستوران نارقیز

 

رستوران اسکای گریل ( Sky grill restaurant )

اگر به دنبال رستورانی با چشم اندازی زیبا از دریای خزر و شهر باکو با انواع غذاهای گریل شده در فضای آرام و دلنشین هستید می توانید از رستوران اسکای گریل نهایت استفاده را ببرید ، این رستوران در طبقه بیست و چهارم هتل هیلتون باکو واقع شده است و همچنین رستوران اسکای گریل به دلیل برخورداری از ویژگی های چون معماری مدرن و مجلل ، کیفیت بالای غذاها با قیمت مناسب ، منوی کامل و محیطی گرم و دوستانه با کارکنانی حرفه ای و صمیمی توانسته نظر بسیاری از گردشگران را به خود جلب کند . 

 

رستوران اسکای گریل

 

رستوران منقل (Mangai restaurant)
منقل رستورانی است به سبک سنتی آذری که در آن می توانید از غذاهای سنتی و آذربایجانی فوق العاده لذت ببرید و همچنین در این رستوران علاوه بر غذاهای آذربایجانی می توانید از غذاهای چون غذاهای ترکیه ای ، غذاهای باربیکیو بی نظیر و استیک های درجه یک نیز نهایت لذت را ببیرید . 


ویژگی های از قبیل منوی کامل و متنوع از قوتاب ها و کباب ها ، کیفیت بالای غذاها و قیمت مناسب ، کارکنانی با رفتار مطلوب و شایسته ، موسیقی سنتی زنده آذری ، فضای صمیمی و طبخ غذا در حضور مشتریان توانسته نظر و رضایت گردشگران بسیاری را به این رستوران جلب کند . 

 

رستوران منقل



و در آخر مسیر سبز برای شما گردشگران تور آذربایجان سفری شاد و متفاوتی را آرزومند است . 

تور های توصیه شده توسط مسیر سبز برای این مقاله

تور آذربایجان