سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رستوران های آنتالیا

 

رستوران های آنتالیا

 

در آنتالیا علاوه بر سواحل زیبا و شگفت انگیز ، مکان ها و آثار تاریخی فوق العاده رستوران های لوکس و مجللی نیز برای رفاه بیشتر گردشگران و عاشقان غذا وجود دارد که می تواند گردشگران بسیاری را به خود جذب کند ، برای بسیاری از ما غذا خوردن با بالترین کیفیت در یک تفریحگاه ساحلی بسیار لذت بخش است شما گردشگران می توانید این لذت را در آنتالیا تجربه کنید .

 

با مسیر سبز همراه باشید تا شما گردشگران تور آنتالیا را با بهترین و معروف ترین رستوران های آنتالیا آشنا سازیم . 

 

رستوران بیگ شفز جز برندهای معروف رستوران در آنتالیا است که 18 شعبه دارد

معروف ترین رستوران های آنتالیا

رستوران  فاین داینینگ ( Fine Dining )
رستوران سراسر فاین داینینگ در خانه ای 300 ساله در شهر زیبای آنتالیا واقع شده است این رستوران دارای ویژگی های چون معماری زیبا و تاریخی ، طراحی داخلی زیبا به سبب استفاده از مجسمه های دکوری دست ساز در تزئین این رستوران زیبا ، منوی غذایی کامل و اعلا ، موسیقی دلنشین زیبا و منظره ای از باغ های زیبا و شگفت انگیز می بباشد که می تواند هر بیننده ای را به خود جلب کند . 


ضمنا رستوران سراسر فاین داینینگ همانند بسیاری از رستوران ها دارای منوی 3 بخشی از بهترین غذاها بین المللی ، سنتی و دریایی از قبیل انواع پاستا با طعم خانگی ، استیک های فیله با سس گورگونزولا ( پنیر چرب ) ، دلمه ماهی ( ماهی در برگ مو) و دسرهای وسوسه انگیز می باشد که در طبخ آن از تازه ترین مواد اولیه استفاده شده است . 

 

رستوران فایین داینینگ

 

رستوران آلپ پاشا ( Alp Pasa )
رستورانی در کوچه چایچی شهر زیبا آنتالیا در یک ساختمان سنتی باقی مانده از دوره عثمانی رستوران آلپ پاشا نام دارد ، این رستوران توانسته دو طبقه از هتل آلپ پاشا را به خود اختصاص دهد و در لیست مجلل ترین رستوران های آنتالیا قرار بگیرد . 


اجرای موسیقی پیانو و سنتی ترکی به همراه رقص های زیبا ، معماری اصیل و هیجان انگیز ، محیطی زیبا به سبک سنت و فرهنگ مردم ترکیه ، وعده های غذایی که به صورت سلف سرویس به میهمانان ارائه می شود ، نوشیدنی های فوق العاده و منوی غذای کامل شامل غذاهای سنتی ترکی ، مدیترانه ای ، فرانسوی و غذاهای مخصوص گیاه خواران مزایای دیگری هستند که با غذا خوردن در این رستوران مجلل و شیک از آن بهره مند می شوید  . 

 

رستوران آلپ پاشا


رستوران حسن آقا ( Hasanaga )
اگر در سفر خود به دنبال رستورانی محلی و سنتی با محیطی زیبا هستید رستوران حسن آقا را فراموش نکنید ، رستوران های حسن آقا یکی از قدیمی ترین رستوران های شهر آنتالیا است که از سال 1989شروع به طبخ بهترین غذاها با بالا ترین کیفیت در محیطی آرام و صمیمی کرده است . 


این رستوران از ویژگی های چون موسیقی زنده در اوایل شب ، فضای سرپوشیده و باغی که به زیبای رستوران افزوده است و منوی غذایی سنتی ، گیاهی و دریای شامل کوفته ، پیاز که با لوبیا و یکسری مواد دیگر طبخ می شود و کباب برخوردار است که می تواند شبی شاد و زیبا را برای مشتریان خود فراهم کند . 

 

رستوران حسن آقا


رستوران 7 مهمت ( 7Mehmet )
در فاصله چند کیلومتری از شهر زیبای آنتالیا بر روی تپه های سرسبز رو به ساحل کنی آلتی رستورانی سنتی به نام رستوران 7 مهمت قرار دارد ، این رستوران به واسطه گواهی برتری جز برترین رستوران های آنتالیا می باشد و همچنین این رستوران دارای 7 سالن غذاخوری است که می تواند چشم اندازی وسیع از سواحل آنتالیا را برای شما فراهم کند . 


محیطی گرم و صمیمی ، کارکنانی حرفه ای با رفتار دوستانه ، بالاترین کیفیت در غذا و منوی کامل و اعلا از قبیل غذاهای سنتی و اصیل ترکی مانند گوشت بریان ، کباب های فوق العاده و ماهی با طبخ عالی و طعمی خوشمزه از جمله مزایایی هستند که می توانید با غذا خوردن در این رستوران زیبا از آن بهره مند شوید .  

 

رستوران 7 مهمت

 

رستوران پاتیو ( Patio )
رستوران پاتیو یکی از بهترین رستوران های آنتالیا بوده که به دلیل فضای عالی و تاریخی مورد توجه بسیاری از گردشگران تور آنتالیا قرار گرفته است ، این رستوران در مرکز شهر آنتالیا در ساختمان هتل پادینگ مارینا واقع شده است و همچنین رستوران پاتیو دارای محیطی قدیمی و تاریخی است که با وسایل اصیل ترکی که نشانگر فرهنگ مردم ترکیه است تزئین شده و این امر توانسته فضای عالی برای سرو بهترین غذاها با سبک اروپایی ، مدیترانه ای ، ایتالیایی و فرانسوی را برای علاقه مندان به غذا فراهم کند . 


گردشگران در این رستوران می توانند از صبحانه کامل مانند انواع املت ، پنیرهای بین المللی ، مارمالادها و مرباهای مخصوص بهره ببرند و همچنین رستوران پاتیو برای مشتریان خود غذاهای چون انواع پاستا و پیتزا ، جگر غاز ، فیله های ابدار گاو ، ماهی خاردار ، تمپور کاهی مرکب و میگو سرو می کند و البته لازم به ذکر است که رستوران پاتیو در طبخ غذاهای مدیترانه ای تخصص کامل دارد . 

 

رستوران پاتیو


رستوران بیگ شفز ( Bige Chefs )
رستوران بیگ شفز برای اولین بار در سال 2007 در آنکارا شروع به طبخ غذا برای مشتریان خود کرد و از آن زمان به یکی از معروف ترین و بهترین رستوران ها هم برای گردشگران و هم برای افراد محلی تبدیل شد و ما اکنون شاهد 18 شعبه از این رستوران در 6 شهر مهم ترکیه از جمله آنتالیا هستیم . 


بیگ شفز به دلیل برخورداری از متنوع ترین منوی غذایی از جمله غذاهای ترکی و بین المللی با بهترین کیفیت و سابقه طبخ غذایی بالا توانسته جز برند های معروف رستوران در ترکیه و شهر زیبای آنتالیا قرار بگیرد .  

 

رستوران بیگ شفز

 

رستوران آرما ( Arma )
رستورانی متعلق به قرن نوزدهم میلادی با بنای تاریخی و اصیل ، ساخته شده توسط ایتالیایی ها که به دلیل طراحی فوق العاده و معماری بی نظیر و استفاده از ستون های سنگی طبیعی از سنگ های آنتالیا و آجرهای قوس دار ایتالیایی در ساخت آن مورد توجه همگان قرار گرفته است رستوران آرما نام دارد ، این رستوران به دلیل قرار گرفتن بر روی صخره های مشرف به بندر اصلی آنتالیا منحصر به فرد ترین چشم انداز به سواحل و کوه های داغ لاری را به مشتریان خود ارائه می دهد . 


رستوران آرما به دلیل طبخ فوق العاده خوراک های دریایی مانند ماهی ، میگو و خرچنگ و خاویار با سس مخصوص و برخورداری از ویژگی های چون محیطی گرم و صمیمی ، چشم اندازی بی نظیر ، ظرفیت بالایی 1500 نفر ، پارکینگ ، اینترنت بدون سیم و نوشیدنی های عالی و باکیفیت جز ده رستوران برتر شهر آنتالیا قرار گرفته است . 

 

رستوران آرما



و در آخر مسیر سبز برای شما گردشگران تور آنتالیا سفری شاد و متفاوتی را آرزومند است . 

تور های توصیه شده توسط مسیر سبز برای این مقاله

تور آنتالیا

تور استانبول

تور آنکارا