سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مراکز خرید آذربایجان

مراکز خرید آذربایجان

 

یکی از بخش های جدا نشدنی از مناطق گردشگری آذربایجان مراکز خرید این کشور زیبا و سرسبز است ، کشور آذربایجان علاوه بر اینکه هر ساله توانسته بسیاری از گردشگران علاقه مند به مکان های تاریخی و طبیعی را در خود جای دهد توانسته به جایگاه مناسبی برای گردشگران و علاقه مندان به خرید از مراکز تجاری بزرگ و لوکس نیز تبدیل شود . 


یکی از قسمت های هیجان انگیز و لذت بخش سفر به آذربایجان مخصوصا برای خانم ها خرید کردن و گرفتن سوغاتی از مراکز تجاری این کشور است البته لازم به ذکر است که در حال حاضر مراکز تجاری کشور آذربایجان چیز فراتری از یک مرکز خرید ساده اند این مراکز خرید علاوه بر فروشگاه های متفاوت و متنوع  دارای انواع سالن های بازی ، سینما ، تئاتر و .... می باشد که گردشگران می توانند در کنار خرید از این مراکز لحظات شاد و مفرحی نیز داشته باشند . 


با مسیر سبز همراه باشید تا شما گردشگران تور آذربایجان را با برترین مراکز خرید آذربایجان آشنا کنیم . 

 

مرکز خرید پورت باکو یکی از مدرن ترین و بزرگترین مراکز خرید آذربایجان است

برترین مراکز خرید آذربایجان

مرکز خرید گنجلیک ( Ganjcki )

 

مرکز خرید گنجلیک باکو با برخورداری از ویژگی های چون مساحت 50000متر مربع ، 5 طبقه فروشگاه با برندهای مطرح جهانی ، سینما ، شهربازی ، سالن بولینگ ، دو طبقه پارکینگ ، رستوران های باکیفیت و کافه تریا جز وسیع ترین و بزرگ ترین مرکز خرید کشور آذربایجان محسوب می شود . 


گردشگران و خریداران می توانند در این فروشگاه به هر آنچه که نیاز دارند از جمله لباس ، کیف و کفش و ...  از بهترین برند های جهانی و بومی دسترسی پیدا کنند . 

 

مرکز خرید گنجیلک

 

مرکز خرید 28 مال ( mall 28 )

 

مرکز خرید 28 مال جز معروف ترین مراکز خرید کشور آذربایجان است و دلیل این محبوبیت دسترسی آسان به برند ها محبوب جهانی مانند گپ ، مانگو ، زارا ، ماسیمو دوتی ، نکست و .... برای گردشگران و خریداران است . 


این مرکز خرید با طرحی زیبا در 5 طبقه دارای ویژگی های چون کافی شاپ ، رستوران ، سالن سینما مدرن ، 70 نوع برند بین المللی و بومی ، 2 طبقه پارکینگ با گنجایش 324 وسیله نقلیه ، شهربازی ، محوطه مخصوص بازی کودکان ، قیمت مناسب و نزدیکی به مترو و مرکز شهر توانتسته علاوه بر ایجاد لحظات شاد برای گردشگران نظر بسیاری از خریداران را به خود اختصاص دهد . 


البته لازم به ذکر است که گردشگران تور آذربایجان می توانند برای خرید از این مرکز تجاری و تفریحی زیبا از ساعت 9 صبح تا 10 شب برنامه ریزی کنند . 

 

مرکز خرید 28 مال


مرکز خرید پورت باکو ( Baku Port ) 


یکی از جدید ترین ، مجلل ترین و بزرگ ترین مراکز خرید کشور آذربایجان که  در مرکز شهر باکو واقع شده است و از طیف وسیعی از برند های معروف پوشاک جهانی و بین المللی برخوردار است مرکز خرید پورت باکو می باشد که به دلیل بر خورداری از امکانات جذابی از قبیل سینما ، آسمان نما مدرن ، 2 طبقه پارکینگ ، 4 طبقه فروشگاه که بهترین مارک های جهانی مانند مثل آدیداس، نایک، دبنهامز و فسیل در آن شعبه دارند ، نزدیکی به ساحل و معماری زیبا جز مراکز خرید محبوب گردشگران و بازدید کنندگان قرار گرفته است و همچنین این برج وسیع و بزرگ به عنوان یکی از مدرن ترین و زیبا ترین مراکز خرید شهر باکو نیز به حساب می آید . 

 

مرکز خرید پورت باکو


مرکز خرید پارک بلوار ( park bulvar ) 


در سال 2010 میلادی در نزدیکی سواحل خزر و وسط پارک ساحلی ساختمان تجاری  6 طبقه ای با مساحت 32000 متر مربع و 99 فروشگاه به نام مرکز خرید پارک بلوار ساخته شد ، این ساختمان 6 طبقه دارای دو طبقه پارکینگ با گنجایش 550 وسیله نقلیه ، چهار طبقه مختص 300 برند شناخته شده جهانی و بین المللی ، رستوران ، 6 سالن سینما ، شهر بازی ، سالن بازی بولینگ ، آتلیه عکاسی است که به خاطر تخفیف ها یویژه پایان سال و ظاهر مدرن هر گردشگر و بازدید گننده ای را به خود جذب می کند . 


گردشگران در این مرکز خرید مدرن و فوق العاده می توانند هر آنچه که نیاز دارند از محصولاتی مانند جواهرات ، پوشاک ، لوازم آرایشی و بهداشتی از بهترین مارک های جهانی از قبیل پیر کاردین، بنتون، منگو، آدیداس، کالینز تهیه و خریداری کنند . 

 

مرکز خرید پارک بلوار


مرکز خرید صدرک ( sadarak ) 


مرکز خرید صدرک جز بزرگ ترین مراکز خرید شهر باکو می باشد که به دلیل برخورداری از کیفیت بالا و ارزان و به صرفه بودن محصولاتی از قبیل کیف و کفش ، پوشاک و انواع مختلف و متعدد سوغاتی مورد استقبال بسیاری از گردشگران قرار گرفته است . 


به دلیل وسعت و بزرگی مرکز خرید صدرک گردشگران برای خرید از این مرکز خرید زیبا و مقرون به صرفه و گردش در آن باید یک روز کامل را برای آن برنامه ریزی کنند . 

 

مرکز خرید صدرک

 

مرکز خرید جهان ای وی ام ( CAHAN  AVM )


یکی از مراکز خرید بزرگ شهر نخجوان که گردشگران در آن می توانند به طیف وسیع و متنوع محصولاتی از قبیل صنایع دستی شهر نخجوان ، محصولات کشورهای چون آلمان و روس ، انواع چای ، عسل طبیعی با کیفیت عالی ، شکلات ، پوشاک ترک ، لوازم آرایشی و بهداشتی روسی دسترسی داشته باشند مرکز خرید زیبا و شگفت انگیز ای وی ام است و همچنین لازم به ذکر است که این مرکز خرید دو طبقه جز یکی از مناطق گردشگری آذربایجان است . 

 

مرکز خرید جهان ام ای وی ام

 

مرکز خرید مترو پارک ( METRO PARK ) 


این مرکز خرید با برخورداری از کامل ترین تنوع محصولات برند های شناخته شده و مشهور جهانی مانند بنتون ، سیسلی ، مانگو ، پینک و ورا مودا و لباس های با طرح ها و رنگ های متنوع و زیبا و نمای ظاهری فوق العاده و شگفت انگیز توانسته گردشگران فراوانی را مجذوب خود کند . 


مرکز خرید مترو پارک توانسته در 4 طبقه خود ویژگی های چون رستوران ، سالن بولینگ ، شهر بازی ، سینما ، محوطه مخصوص بازی کودکان را جای دهد و همچنین ظاهر مدرن و زیبا ، دسترسی آسان به این مرکز خرید به دلیل مجاورت با مترو ، تخفیفات ویژه پایان هر فصل از جمله مواردی است که می تواند هر گردشگری را به خود جذب کند . 

 

مترو پارک


در آخر مسیر سبز سفری مهیج و پر از خرید های متنوع و عالی را برای شما گردشگران تور آذربایجان آرزومند است .