سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رستوران های گرجستان

 

رستوران های گرجستان

 

یکی از تجربه های جذاب و به یاد ماندنی در کشور زیبا و کهن گرجستان رستوران های فوق العاده این کشور است که توانسته امکانات فوق العاده ای برای غذا خوردن در بهترین شرایط را برای گردشگران خود فراهم کند 


کشور گرجستان مانند همه کشورهای توریستی دنیا توانسته بهترین رستوران ها ، کافه های مدرن و شیک ، بهترین نوشیدنی ها و غذاهای محلی چون کاچاپوری ، چورچخلا ، خینکالی و ... را در خود جای دهد . 


با مسیر سبز همراه باشید تا شما گردشگران تور گرجستان را با بهترین و معروف ترین رستوران های گرجستان آشنا سازیم . 

 

مهم ترین و محبوب ترین رستوران های گرجستان در شهر تفلیس قرار دارد

معروف ترین رستوران های گرجستان

رستوران شاوی لومی ( shavi lomi )


یکی از رستوران های زیبا با فضای صمیمی و دوستانه و طاق های آجری زیبا رستوران معروف شاوی لومی است ، در این رستوران فوق العاده غذاهای سنتی و بین المللی از بهترین مواد اولیه توسط سرآشپز اروپایی خود برای عاشقان غذا آماده می شود و همچنین یکی از نکات مورد توجه در رستوران شاوی لومی منویی کامل و دلفریبش است که می تواند هر فردی با هر سلیقه ای را به خود جذب کند . 


ضمنا این رستوران در تمام ایام هفته از ساعت 12 ظهر تا 2 نیمه شب آماده پذیرایی از گردشگران در وعده های ناهار ، شام و نوشیدنی می باشد . 

 

رستوران شاوی لومی

رستوران جی وینو ( g.vino )  


رستوران جی وینو جز معروف ترین و پرطرفدار ترین رستوران های گرجستان است که در شهر زیبا و تاریخی تفلیس قرار دارد ، در این رستوران زیبا غذاهای سنتی گرجی و گیاهی در دو وعده ناهار و شام به سبک ایتالیایی در اختیار افراد قرار می گیرد و همچنین ساعت سرو غذا در این رستوران فوق العاده و زیبا از ساعت 12 ظهر شروع می شود و تا ساعت 12 شب ادامه دارد . 

 

رستوران جی وینو


رستوران فیونیکولار ( Funicular )


رستورانی متعلق به اوایل قرن 20 میلادی در شهر سنتی و تاریخی تفلیس با چشم انداز 360 درجه ای و دارای منظره وسیع و چشم نواز از شهر زیبا تفلیس با بهترین نوشیدنی ها و غذاها لذیذ سنتی و اروپایی طبخ شده با بهترین و سالم ترین مواد غذایی در وعده های صبحانه دیر وقت ، ناهار ، شام و شام دیر وقت رستوران فیونیکولار است . 
رستوران فیونیکولار جز مدرن ترین و مجلل ترین رستوران های شهر تفلیس است که از امکاناتی چون فضای مناسب برای مراسم های جشن و عروسی ، امکانات و فضای مناسب برای انواع جلسات رسمی و کنفرانس ها برخوردار است ضمنا افراد برای ورود به این  رستوران حتما باید از پوشش کاملا رسمی استفاده کنند . 

 

رستوران فیونیکولار


رستوران پور پور ( pur _ pur ) 


رستوران پور پور یکی دیگر از رستوران های زیبا و دلنشین گرجستان است ، این رستوران زیبا در مرکز شهر تفلیس توسط معماری زیبایش که متعلق به قرن 19 است قابل شناسایی می باشد و همچنین رستوران پور پور مکانی است برای علاقه مندان به موسیقی زنده و غذاهای لذیذی چون گوشت کباب شده با سس خردل ، ماهی قزل آلا با انار ، سیب پخته شده با بادام و پسته و شرینی با خامه یخی . 

 

رستوران پور پور

رستوران گابریادزه ( Gabriadze ) 


رستورانی در کنار سالن نمایش تئاتر گابریادزه شهر تفلیس با اتمسفر و فضای دوستانه و صمیمی دارای بهترین غذاهای محلی و غذاهای بین المللی با سبک های اروپایی و اروپایی شرقی و نوشیدینی های لذیذ که آماده پذیرایی از مشتریان خود در وعده های صبحانه دیر وقت ، نهار ، شام و شام دیر وقت از ساعت 12 ظهر تا 11 و نیم شب است کافه رستوران گابریادزه می باشد . 

 

رستوران گابریادزه


رستوران کلوب 2100


رستوران کلوب 2100 رستوران بسیار زیبایی است که به هنگام ورود به آن با فضای جذاب و منظره جالب توجه و چشم نوار به دلیل ارتفاع 2100متری از دریا رو به رو می شوید و بعد از آن موسیقی زنده فرح بخش نظر شما را به خود جلب خواهد کرد . 


گردشگران در این رستوران فوق العاده زیبا می توانند از بهترین غذاهای سنتی و بین المللی اروپایی و نوشیدنی های گوارا لذت ببرند . 

 

رستوران کلوب


رستوران سیسکویلی( tsiskvili )  


رستوران سیسکویلی دارای 4 گروه رستوران است که از دو فضا سرپوشیده و سرباز تشکیل شده است که انتخاب فضا به سلیقه و میل مشتریان انجام می شود ، رستوران سیسکویلی رستوران بسیار بزرگ با نمای سنتی و قدیمی است که در آن همیشه می توانید از موسیقی زنده و محلی لذت ببرید و همچنین این رستوران به دلیل چشم اندازهای زیبایی چون آسیاب بادی ، دشت وسیع و زیبا ، رود و برخورداری از منوی طولانی و لذیذ با غذاهای به سبک های اروپایی و محلی جز بهترین رستوران های شهر تفلیس شناخته شده است . 


ضمنا این رستوران بسیار عالی به شکل اتاقی طراحی شده است که شما می توانید اتاق مورد نظر خودتان را انتخاب کنید و از دکوراسیون و چیدمان زیبای آن لذت ببرید و همچنین از دیگر امکانات این رستوران زیبا و مجلل این است که شما می توانید از سرویس دلیوری غذا برای هر محلی که می خواهید استفاده کنید . 

 

رستوران سیسکویلی


رستوران تاغلائورا ( taglaura restaurant )


رستوران تاغلائورا به دلیل طراحی داخلی زیبا و کاملا سنتی و محیطی آرام و دوستانه به یکی از محبوب ترین رستوران هایکشور گرجستان تبدیل شده است و همچنین نکته جالب توجه در این رستوران منوی است که هر روز بنابر محصولات طبیعی آن روز تغییر می کند . 


این رستوران از دو فضای سرپوشیده و سرباز با آلاچیق های زیبا تشکیل شده است که شما می توانید فضای مورد نظر خود را انتخاب کنید که البته این امر توانسته رستوران را تبدیل به یک رستوران لوکس و دلنشین کند . 


ضمنا این رستوران دارای یک منو طولانی است که از 3 بخش غذا اصلی ، پیش غذا و دسر تشکیل شده است و در آن انواع غذاهای لذیذ سنتی و بین المللی و حلال وجود دارد که توسط سرآشپز نیویورکی برای علاقه مندان به غذا طبخ می شود و نکته جالب توجه در این رستوران که بسیار مورد استقبال گردشگران قرار گرفته است استفاده از نوعی ادویه کاری مخصوص گرجستان است که از آن برای طبخ کباب ها و گوشت ها استفاده می شود . 

 

رستوران تاغلائورا

و در آخر مسیر سبز برای شما گردشگران تور گرجستان سفری شاد و متفاوتی را آرزومند است . 

تور های توصیه شده توسط مسیر سبز برای این مقاله

تور گرجستان

تور تفلیس