سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آشنایی با شهر آنتالیا

آشنایی با شهر آنتالیا

 

آنتالیا به دلیل داشتن جاذبه های گردشگری فراوان امروزه یکی از پرطرفدارترین شهرهای ترکیه شده است.

این شهر که در قسمت غربی کشور ترکیه و نزدیک دربای مدیترانه قرار دارد باعث شده تا آب و هوایی مدیتراه ای و دلچسب را داشته باشد.

سرمایه گذاری در صنعت گردشگری در این شهر از سال 2000 باعث شد تا آنتالیا در زمینه های گردشگری و تفریحی پیشرفت چشم گیری داشته باشد.

در ادامه مطلب مسیر سبز شما را با شهر زیبای آنتالیا کامل آشنا خواهد کرد

 

آنتالیا شهری با هتل های لوکس با خدمات ALL و UALL

آنتالیا را بهتر بشناسیم

همانطور که در بالا گفته شد پیشرفت چشمگیر صنعت گردشگری در آنتالیا باعث شد تا تور آنتالیا یکی از تور هایی باشد که مردم سراسر دنیا علاقه مند به سفر به  این شهر باشند.

درست است که اکثر درآمد این شهر از توریست ها و گردشگران خارجی می باشد ولی در اصل فعالیت اصلی مردم آنتالیا کشاورزی می باشد. اکثر مردم به پرورش مرکبات ، میوه و سبزیجات می پردازن به طوری که بیش از نیمی از مصرف سبزیجات این شهر توسط خود مردم آن تامین می شود.

زبان مردم آنتالیا ترکی استانبولی می باشد ولی به دلیل توریستی بودن این شهر شما به راحتی می توانید با زبان انگلیسی نیز ارتباط برقرار کنید.

اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید باید بدانید که با هواپیما 2 ساعت زمان می برد تا به این شهر برسید و اختلاف زمانی تهران با این شهر 2 ساعت 30 دقیقه است یعنی آنتالیا 2 ساعت و نیم از ما عقب تر است.


نقشه آنتالیا

نقشه آنتالیا


آب و هوا و بهرین زمان سفر به آنتالیا

آب و هوای آنتالیا مدیترانه ای می باشد که دارای تابستانی کاملا آفتابی و زمستانی معتدل است.

دمای این شهر معمولا 30 درجه سانتی گراد می باشد و زمستان ها نیز تا 5 درجه پایین می آید.

بهترین زمان سفر به آنتالیا در فصل بهار و تابستان است زیرا هم هوا بسیار معتدل و خوب است و هم تمام تفریحات آنتالیا باز می باشد زیرا اگر شما در فصل سرد و بارانی به آنتالیا سفر کنید نمی توانید از ساحل ، تفریحات آبی و حتی استخرهای روباز و پارک آبی استفاده نمایید.

آب و هوای آنتالیا

هتل ها در آنتالیا

یکی از مزایاهایی که گردشگران و توریست ها تور آنتالیا را انتخاب می کنند وجود هتل های بسار بزرگ ، شیک و لوکس  و 5 ستاره این شهر است که اکثر این هتل ها نیز خدمات ALL و UALL ارائه میدهند. 

کافیست شما در یکی از این هتل ها اقامت داشته باشید تا بدون هیچ هزینه ای بتوانید از تمامی خدمات هتل ها از جمله صبحانه ، ناهار ، میان وعده ، شام ، انواع نوشیدنی ها و تمامی تفریحات هتل رایگان استفاده کنید. معمولا تور آنتالیا یه صورت 6 شب و 7 شب برگزار می شود و انتالیا بیشتر برای کسانی که قصد استراحت و تفریح را دارند پیشهاد می شود

هتل های آنتالیا در چند شهر بنا شده اند که در پایین به آنها می پرذازیم.

 

لارا : لارا پرطرفدار ترین منظقه آنتالیا به شمار می رود زیرا هم به مرکز شهر آنتالیا بسیار نزدیک است و هم دارای سواجل بسیار زیاد و مراکز تفریحی بسیار است و اکثر هتل های معروف آنتالیا در این منطقه واقع شده اند.

 

هتل های آنتالیا

کمر : کمر به دلیل داشتن تفریحات آبی فراوان و سرسبزی بیشتر مورد توجه گردشگران قرار گرفته است و برای کسانی که عاشق کشتی سواری و غواصی و شنا در آبهای زلال و شیرین هستند بهترین گزینه به حساب می آید. البته این شهر 40 کیلومتر با مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد و اقامت در این منطقه برای کسانی که قصد خرید از مرکز شهر آنتالیا را نیز دارند کمی مشکل است.

منطقه کمر

 

بلک : بلک یه منطقه بسیار سرسبز و زیبا می باشد و انتخاب بسیاری از زوج هایی می باشد که دنبال یه منطقه رویایی برای ماه عسل خود می گردند.

همچنین اگر دوست دار طبیعت و جنگل هستید به شدت اقامت در این منطقه به شما توصیه می گردد. این منطقه نیز یکی از بیشترین زمین های گلف را به خود اختصاص داده است و به سرسبزی و زیبایی این منطقه افزوده است.

فاصله بلک تا مرکز شهر آنتالیا نیز 36 کیلومتر است

منطقه بلک

 

سیده : سیده یک منطقه بندری تاریخی است که بسیار شناخته شده است و اگر عشق بندر و یا مکان های تاریخی هستید پیشنهاد می شود در این منطقه اقامت داشته باشید. بهتر از زمانی این منطقه را انتخاب کنید که میخواهید 7 روز در یک منطقه آرام و زیبا ریلکس کنید.

البته این موضوع را در نظر بگیرید که هتل های این منطقه کمی معمولی تر از مناطق دیگر آنتالیا می باشد.

شما همراهان عزیز مسیر سبز می توانید با مراجعه به قسمت هتل های آنتالیا بیشتر با هتل های این شهر آسنا شوید.

منطقه سیده

 

در آخر اگر به دنبال یک هفته لذت و آرامش می گردید تور آنتالیا یکی از بهترین گزینه های برای شما عزیزان می باشد.

تور های توصیه شده توسط مسیر سبز برای این مقاله

تور آنتالیا

تور استانبول

تور آنکارا