سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تله کابین آنتالیا

تله کابین آنتالیا

 

شاید برای اکثر گردشگران تماشای دریا ، سواحل زیبا و شگفت انگیز و کوهستان های سرسبز آنتالیا از ارتفاعات بلند بسیار هیجان انگیز و جذاب باشد دست یابی به این موارد تنها از طریق تله کابین ممکن است ، امروزه ماشینهای کابلی و تله کابین ها از جمله وسایلی هستند که هر گردشگری را برای سپری کردن لحظات شاد و مفرح به خود جذب می کند . 


تله کابین آنتالیا یکی از جاذبه های گردشگری کشور ترکیه به حساب می آید ، این تله کابین امکان مشاهده دریایی مدیترانه ، سواحل جذاب و دیدنی منطقه کمر آنتالیا و قله های کوه تاهتالی منطقه کمر آنتالیا که از برف و ابر پوشیده شده اند را برای گردشگران تور آنتالیا فراهم می کند . 


 مسیر سبز به گردشگران تور آنتالیا که قصد دارند در شهر توریستی کمر اقامت کنند توصیه می کند که تجربه شگفت انگیز گردش با تله کابین آنتالیا را از دست ندهند . 

 

تله کابین آنتالیا به عنوان دومین تله کابین اروپا شناخته شده است

ادامه مطلب...

مناطق گردشگری آنتالیا

مناطق گردشگری آنتالیا

 

آنتالیا به دلیل قرار گرفتن در منطقه مدیترانه دارای سواحل زیبا و آب و هوای بسیار دلپذیر می باشد و این شهر در غرب کشور ترکیه واقع شده است ، آنتالیا به دلیل برخورداری از دریا و سواحل زیبا و مراکز گردشگری فراوان یکی از شهرهای پرطرفدار برای گردشگران و علاقه مندان محسوب می شود .  


گردشگران تور آنتالیا از این امکان برخوردارند که علاوه بر سواحل و دریا از اسکی بر روی دامنه های کوه های توروس نیز نهایت لذت را ببرند . 


شهر آنتالیا علاوه بر اینکه از نظر جاذبه های طبیعی گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند ، از نظر جاذبه های شهری مانند هتل و مراکز خرید و یا پارک های آبی نیز موجب لذت گردشگران را فراهم می کند . 

 

با مسیر سبز همراه باشید تا شما گردشگران تور آنتالیا را با جاذبه های گردشگری این منطقه آشنا سازیم . 

 

آمفی تئاتر آسیندوس یکی از زیبا ترین بناهای ساخته شده به سبک رومی است که در فهرست جهانی یونسکو ثبت شده است

آشنایی با شهر آنتالیا

آشنایی با شهر آنتالیا

 

آنتالیا به دلیل داشتن جاذبه های گردشگری فراوان امروزه یکی از پرطرفدارترین شهرهای ترکیه شده است.

این شهر که در قسمت غربی کشور ترکیه و نزدیک دربای مدیترانه قرار دارد باعث شده تا آب و هوایی مدیتراه ای و دلچسب را داشته باشد.

سرمایه گذاری در صنعت گردشگری در این شهر از سال 2000 باعث شد تا آنتالیا در زمینه های گردشگری و تفریحی پیشرفت چشم گیری داشته باشد.

در ادامه مطلب مسیر سبز شما را با شهر زیبای آنتالیا کامل آشنا خواهد کرد

 

آنتالیا شهری با هتل های لوکس با خدمات ALL و UALL

مراکز خرید گرجستان

 

 

مراکز خرید آذربایجان

مراکز خرید آذربایجان

 

یکی از بخش های جدا نشدنی از مناطق گردشگری آذربایجان مراکز خرید این کشور زیبا و سرسبز است ، کشور آذربایجان علاوه بر اینکه هر ساله توانسته بسیاری از گردشگران علاقه مند به مکان های تاریخی و طبیعی را در خود جای دهد توانسته به جایگاه مناسبی برای گردشگران و علاقه مندان به خرید از مراکز تجاری بزرگ و لوکس نیز تبدیل شود . 


یکی از قسمت های هیجان انگیز و لذت بخش سفر به آذربایجان مخصوصا برای خانم ها خرید کردن و گرفتن سوغاتی از مراکز تجاری این کشور است البته لازم به ذکر است که در حال حاضر مراکز تجاری کشور آذربایجان چیز فراتری از یک مرکز خرید ساده اند این مراکز خرید علاوه بر فروشگاه های متفاوت و متنوع  دارای انواع سالن های بازی ، سینما ، تئاتر و .... می باشد که گردشگران می توانند در کنار خرید از این مراکز لحظات شاد و مفرحی نیز داشته باشند . 


با مسیر سبز همراه باشید تا شما گردشگران تور آذربایجان را با برترین مراکز خرید آذربایجان آشنا کنیم . 

 

مرکز خرید پورت باکو یکی از مدرن ترین و بزرگترین مراکز خرید آذربایجان است